Thursday 14 April 2016

Jurnal 13/4/16

 Hari ini kami memakai pakaian sukan kerana mempunyai aktiviti yang istimewa bersama cikgu Matematik kami. Disebabkan cuaca yang panas dan aktiviti ini dilakukan di luar, kami perlu memakai pakaian yang sesuai dan mengambil langkah berjaga-jaga supaya tidak diserang dengan apa-apa penyakit yang berbahaya.

 Jadi, tentang perkara yang berlaku pada hari yang lepas telah mengubah saya dan semestinya mengubah saya menjadi lebih teruk. Apa yang saya boleh buat, tiada rakan yang boleh dipercayai untuk meminta pertolongan tiada guru yang boleh saya cari untuk mendapatkan nasihat. Jadi, satu lagi perkara yang mendatangkan masalah kepada saya. Sudah timbulnya aura kejahatan dalam diri ini. Bersedialah dunia.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.