Wednesday 25 February 2015

Journal (Bahasa Melayu) 23/2/15

Salam Sejahtera

Hari ini, saya telah memeriksa kertas kajian yang diberi oleh Dr. Rorlinda pada sesi S.Development yang mana ingin mencari kelebihan diri dan Kekurangan yang ada dalam diri. Saya dapat mengenal pasti kelebihan saya iaitu seorang yang kuat menolong, suka bercakap dan banyak lagi.
Tetapi, ada satu benda yang saya tidak berpuas hati iaitu, Ketelusan perlu mengikut jawapan dari kertas jawapan. Salah satu soalannnya ialah
'Saya tidak pernah bercinta dalam hidup saya' dan jawapannya adalah tidak. Adakah orang yang betul-betul tidak bercinta perlu menipu untuk menjawab tidak. Adakah pelajar terpaksa salah di soalan tersebut. Saya adalah pelajar tersebut dan saya memang tidak berpuas hati dengan paksaan tersebut. Walaupun saya jujur menjawabnya dan saya salah pada soalan tersebut.

Sekian...

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.