Thursday 17 April 2014

Journal(Bahasa Melayu) 17/4/14

Hari ini saya mempunyai nasib malang kerana experiment Biology saya dan kumpulan mendapat kosong disebabkan terlupa membawa kertas catatan untuk experiment tersebut kerana experiment tersebut mengambil masa 24 jam untuk siap dan mempunyai satu peluang sahaja....Dan kami sekelas dimarahi oleh Madam D kerana datang lewat ke kelas English dan terpaksa membuat kelas pada hari esok lepas solat Jumaat......tetapi sekurang-kurangnya saya akhirnya dapat menumpukan perhatia di dalam kelas Fizik dan Jepun.

Dan saya mempunyai kelas pada waktu petang dan perjumpaan nasyid pada pukul 6.00p.m. . Disebabkan itu, saya terpaksa berjaga sampai lewat malam untuk menyiapkan kerja tersebut.......

Itu sahaja dari saya...............Assalamualaikum....Sekian

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.