Tuesday 15 April 2014

Journal (Bahasa Melayu) 15/4/14

15/4/14 - Selasa

Hari Selasa ini mempunyai pengalaman yang banyak.

  Saya dan rakan sekelas telah membentangkan setiap kumpulan punya bahan pembentangan kepada Cikgu MD. Nor.Dan saya berasa bangga kerana saya telah dinobatkan sebagai 'The Best Presentator' di dalam kelas saya. Kami telah belajar tentang SI Units dan Hazard Symbols.Kemudian,kami juga membentangkan assigntment Sejarah kami kepada Cikgu Zaza tentang Zaman Khulafa Al-Rasyidin dan kerajaan selepasnya.Pada waktu petang,kami sekelas menjalankan kajian(experiment) Biology dengan Madam Fairuz di makmal Biology.Dan sesetengah rakan sekelas saya termasuk saya pergi ke Bilik Muzik untuk pelajaran Seni Persembahan diajar oleh Dr.Ridzuan.

Itu sahaja dari saya cerita pada hari tersebut....Sekian....

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Powered by Blogger.